OBCHODNÍ PODMÍNKY
Nakupovat zboží na našich internetových stránkách mohou právnické i fyzické osoby za předpokladu dodržení níže uvedených pravidel.
Kontaktní údaje poskytovatele:
ACEA s.r.o.
Hany Meličkovej 2991/24
Bratislava 841 05
Slovenská republika
IČO: 46969055
DIČ: 2023732744
IČ DPH: SK2023732744
(dále jen „prodávající“)
Jsme plátci DPH
Elektronické kontaktní údaje:
info@teplozima.cz
Číslo účtu pro bezhotovostní platby:
Slovenská spořitelna: 5040512011/0900
IBAN: SK3609000000005040512011
SWIFT: GIBASKBX
Kontaktní údaje:
Telefon: +421 905 554 553
E-mail: info@teplozima.cz
Objednávka
1. Spotřebitel objednává zboží a služby prodávajícího prostřednictvím obchodního systému na www.teplozima.sk, www.teplozima1.clickeshop.sk písemnou formou: e mailem (včetně objednávky uskutečněné přes e-shop) nebo telefonicky.
Takto uskutečněná objednávka je považována za závaznou a je v souladu se zákonem č. 108/2000 Sb., ve znění pozdějších změn a předpisů, chápána jako smlouva uzavřená na dálku.
2. Při každé objednávce musí spotřebitel uvést jméno a příjmení, poštovní a fakturační adresu, telefonní a faxové číslo, e-mail; fyzická a právnická osoba - podnikatel také IČO, DIČ, IČ DPH, název zboží, popis zboží, počet kusů, datum vystavení objednávky, (objednávka prostřednictvím e-shopu tyto podmínky splňuje automaticky).
Tyto údaje budou ve smyslu zákona o ochraně osobních údajů č. 428/2002 Sb. použity pouze v rámci obchodního vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem a nebudou poskytnuty třetí osobě (s výjimkou osoby zajišťující přepravu zboží).
3. Po doručení objednávky bude tato objednávka zaevidovaná v systému prodávajícího a v té chvíli zároveň vzniká obchodní vztah mezi prodávajícím a spotřebitelem. Od tohoto termínu je objednávka pro spotřebitele závazná.
4. Spotřebitel má právo bezplatně stornovat objednávku, avšak pouze v první den odeslání objednávky. Objednávku je možné stornovat výlučně písemnou formou (e-mailem), ale zároveň je spotřebitel povinen danou skutečnost bezodkladně telefonicky oznámit prodávajícímu. Potvrzení storna oznámí prodávající spotřebiteli též pouze písemnou formou. Písemná forma je vyžadována z důvodu doložitelného dokladu storna pro prodávajícího a zastavení vyřizování objednávky.
I. Dodací lhůty
1. Dodací lhůty se liší podle druhu zboží. Termín dodávky nebo odběru zboží bude spotřebiteli vždy oznámen při ověřování objednávky.
2. Obecně je termín dodávky nebo odběru zboží od 2 do 10 dní od data objednávky.
3. Ve výjimečných případech, kdy některé druhy zboží nejsou skladem a nejsou k dispozici ani u výrobců a dovozců, může být dodací lhůta delší.
II. Cena, platební podmínky a přepravné
1. Cena zboží je stanovena ceníkem prodávajícího. Ceny uvedené v ceníku mohou podléhat změnám i bez předchozího oznámení. Prodávající si vyhrazuje právo změny cen v návaznosti na změny cen výrobců, dovozců apod. Platná cena zboží bude vždy oznámena při ověřování objednávky.
2. Spotřebitel uhradí platbu dobírkou, převodem/vkladem na účet prodávajícího.
3. Při přejímce zboží platí spotřebitel cenu za zboží + dopravné a případně cenu dobírky.
4. Způsob dopravy volí spotřebitel sám přes formulář objednávky v e-shopu nebo při jiném způsobu komunikace. Spotřebitel si může zvolit způsob dopravy, a to:
a) vlastní dopravou – po dohodě s prodávajícím
b) kurýrem (zasílatelskou službou) – cena za přepravu je jednotná ve výši 25 EUR za jednu zásilku.
5. Výše nákladů na dopravu bude vždy oznámena spotřebiteli při objednávce, případně prodávající doporučí spotřebiteli lacinější variantu dopravy.
6. Cena za zboží, jehož objednávka je z České republiky, bude přepočítána dle aktuálního kurzu NBS na české koruny v den vystavení dokladů (faktura, dodací list).
III. Převzetí zboží
1. Spotřebitel se zavazuje převzít zboží v dohodnutém termínu na adrese uvedené na objednávce.
2. Při převzetí zboží je spotřebitel povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozená a zničená, spotřebitel je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se zasílatelskou společností sepsat Zápis o poškození zásilky. Jakékoliv pozdější reklamace ohledně množství a fyzického poškození zboží nebudou akceptovány.
3. Spotřebitel nabývá vlastnické právo ke zboží až uhrazením plné ceny a dalších peněžních částek dohodnutých v kupní smlouvě na dálku na účet prodávajícího. Do doby přechodu vlastnických práv z prodávajícího na spotřebitele, který má zboží v držení, má spotřebitel všechny povinnosti uschovatele věci a je povinen zboží a služby na vlastní náklady bezpečně uschovat a označit je tak, aby byly za veškerých okolností identifikovatelné jako zboží.
4. Prodávající je oprávněn požadovat splnění závazků, zejména uhrazení ceny za zboží a služby, a to bez ohledu na to, že vlastnictví ke zboží a služby ještě nepřešly na spotřebitele.
5. Riziko poškození zboží přechází na spotřebitele ve chvíli jeho převzetí spotřebitelem nebo jeho zplnomocněncem.
IV. Odstoupení od smlouvy
1. Spotřebitel je oprávněn bezplatně stornovat objednávku, avšak pouze v první den odeslání objednávky. Objednávku je možné stornovat výlučně písemnou formou (e-mailem).
2. Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dní ode dne převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (ne na IČO). Odstoupení od smlouvy musí být provedeno písemnou formou, musí obsahovat všechny údaje sloužící k identifikaci zboží, spotřebitele a prodávajícího, a musí být ve výše uvedené lhůtě doručeno spolu se zbožím do sídla prodávajícího na náklady a odpovědnost spotřebitele. Náklady na vrácení zboží ponese spotřebitel.
Zboží nesmí být poškozeno, použito, musí být v původním obalu a spolu se zbožím musí spotřebitel odevzdat všechny dokumenty týkající se předmětného zboží (návod na obsluhu, záruční list, doklad o nabytí apod.), které obdržel při jeho koupi. Spotřebitel souhlasí a bere na vědomí, že písemnou formou se v tomto případě rozumí listina o odstoupení od kupní smlouvy podepsaná spotřebitelem.
Zboží se nevrací na dobírku. Takto zaslané zboží nebude přijato a bude vráceno zpět.
3. Při dodržení výše uvedených povinností spotřebitele převezme prodávající zboží zpět a do 15 dní ode dne odstoupení od smlouvy vrátí spotřebiteli cenu zaplacenou za zboží nebo službu nebo přeplatek, který spotřebitel uhradil za zboží nebo službu předem dohodnutým způsobem.
4. Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku zejména v následujících případech:
a) jde-li o smlouvu, jejíž součástí je i poskytnutí služby a tato služba se začala poskytovat se souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty na odstoupení od smlouvy.
b) jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je prodej zboží anebo služeb, jejichž cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, které prodávající nemůže ovlivnit.
c) jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je prodej zboží zhotoveného podle osobních požadavků spotřebitele nebo zboží určeného osobně pro jednoho spotřebitele, nebo zboží, které vzhledem k jeho vlastnosti nelze vrátit.
5. V případě akceptování požadavku spotřebitele na odstoupení od kupní smlouvy po lhůtě 7 pracovních dní má prodávající právo požadovat úhradu vzniklých nákladů a smluvní pokutu ve výši 70 % z fakturované (účtované) peněžní částky.
6. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (odstoupit od smlouvy) nebo její část v případě, že:
a) se zboží již nevyrábí nebo se přestalo vyrábět,
b) se změnila cena dodavatele zboží,
c) vystavená cena zboží byla chybná.
V. Záruka a servis
1. Konkrétní záruční a servisní podmínky jsou uvedeny v příslušných záručních listech vybraného zboží, které spotřebitel obdrží při koupi zboží.
2. Pokud v záručních listech není uvedeno jinak, bude záruční lhůta pro plnění spotřebitelských smluv obecně stanovena na minimálně 24 měsíců nebo bude vymezena datem spotřeby zboží. Spotřebitel je osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nevykonává v rámci předmětu obchodní nebo jinou podnikatelskou činnost. Reklamovat je možné jen zboží zakoupené a zaplacené u prodávajícího. Při uplatnění reklamace je spotřebitel povinen doručit reklamované zboží (pokud to vlastnosti zboží umožňují – zastavený produkt) prodávajícímu čisté, mechanicky nepoškozené, v originálním balení, včetně manuálů, záručního listu, faktury nebo jiného dokladu o zaplacení zboží. Při uplatnění reklamace se spotřebitel řídí pokyny uvedenými v záručním listu.
3. Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k chybě došlo mechanickým poškozením zboží, používáním zboží v nevhodných podmínkách, neodbornou montáží, nedodržením příslušných norem ze strany spotřebitele nebo osoby, která pro spotřebitele montáž vykonávala, anebo pokud byl proveden zásah do zboží jinou než oprávněnou osobou. Ze záruky jsou též vyňaty vady způsobené živelnou pohromou a nesprávným zacházením.
4. V případě uplatnění reklamace se spotřebiteli doporučuje telefonicky oznámit prodávajícímu, že dané zboží vykazuje vadu a jakým způsobem se projevila. Na základě těchto informací je spotřebiteli doporučen další postup vyřizování reklamace.
VI. Odpovědnost za škodu
1. Prodávající je odpovědný za poranění osoby způsobené zbožím pouze tehdy, když lze prokázat, že poranění bylo způsobeno záměrně nebo hrubou nedbalostí jedním ze zástupců prodávajícího nebo odpovědného pracovníka prodávajícího.
2. Prodávající nenese odpovědnost za škodu na hmotném či nehmotném majetku způsobenou zbožím.
3. Prodávající za žádných okolností nenese odpovědnost za žádnou nepřímou škodu způsobenou vlastnostmi zboží způsobujícími škody.
4. V případě odmítnutí montáže na dohodnutém místě z jakéhokoliv důvodu činí storno poplatek 300 EUR!!
VII. Závěrečná ustanovení
1. Prodávající má právo podle charakteru objednaného zboží vyzvat spotřebitele k osobní prohlídce a osobnímu odběru zboží (vztahuje se hlavně na finančně náročnější zboží nebo náročnější z hlediska objemu nebo hmotnosti). V takových případech bude spotřebitel kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud spotřebitel již uhradil kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět, pokud se strany nedohodnou jinak.
2. Prodávající si vyhrazuje právo změnit cenu. Při změně ceny prodávající kontaktuje spotřebitele. Spotřebitel má právo při takto upravených cenách objednávku stornovat.
3. Spotřebitel prohlašuje, že před vyplněním nebo oznámením objednávky se obeznámil s těmito všeobecnými podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Bez ohledu na ostatní ustanovení smlouvy prodávající nenese vůči spotřebiteli odpovědnost za jeho ušlý zisk, ztrátu příležitostí či jiné nepřímé nebo následné ztráty v důsledku nedbalosti, porušení smlouvy nebo vzniklé jiným způsobem.
Tyto všeobecné obchodní podmínky byly formulovány a ustanoveny v dobré víře pro účely splnění zákonných podmínek a úprav korektních obchodních vztahů mezi prodávajícím a spotřebitelem. V případě, že se některá ustanovení těchto podmínek prokážou kompetentním orgánem Slovenské republiky jako neplatná nebo nevynutitelná, a to zcela nebo jen částečně, zůstává platnost a vynutitelnost ostatních ustanovení a zbývající části příslušného ustanovení tímto nedotčena.
Práva spotřebitele ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších změn a předpisů, a zákona o ochraně spotřebitele při podomním prodeji a zásilkovém prodeji č. 108/2000 Sb., ve znění pozdějších změn a předpisů, zůstávají těmito podmínkami nedotčena.
Právní vztahy a podmínky zde výslovně neupravené, jakož i případné spory vzniklé z neplnění těchto podmínek se řídí příslušnými ustanoveními Obchodního nebo Občanského zákoníku.
4. Prodávající a spotřebitel se dohodli, že plně uznávají komunikaci na dálku – telefonickou, elektronickou formu komunikace, zejména prostřednictvím elektronické pošty a internetové sítě – jako platnou a závaznou pro obě smluvní strany.
Naše společnost se zabývá prodejem, montáží a servisem klimatizačních zařízení, vzduchotechniky a tepelných čerpadel.
Jsme jedna z mála firem, která je certifikovaným členem slovenského chladírenského svazu.
Také jako jedna z mála firem disponujeme nejvyšší evropskou certifikací pro montáž tepelných čerpadel. Nejčastěji montujeme klimatizace do bytů, rodinných domů nebo i kanceláří.